فرمول E رکورد سرعت لاستیک هانکوک را در گینس ثبت کرد.




فرمول E رکورد سرعت لاستیک هانکوک را در گینس ثبت کرد.

فرمول E رکورد سرعت لاستیک هانکوک را شکست و جای خود را در کتاب رکوردهای گینس باز کرد.

پیش از مسابقه آخر هفته 2023 E-Prix، راننده بریتانیایی فرمول E، جیک هیوز، رکورد جدیدی در سرعت زمینی در یک خودروی تغییر یافته Gen3 به ثبت رساند. این رکورد روی تایر اصلاح شده هانکوک  iON Race و در مقابل چشم داور رسمی رکوردهای جهانی گینس ثبت شد و  این به معنی است که هانکوک سازنده تایر فرمول E اکنون می تواند جای خود را در کتاب معروف رکوردهای جهانی بگیرد.

جیک هیوز، راننده مسابقات جهانی فرمول E ABB FIA، عنوان جدید رکوردهای جهانی گینس را برای سریع ترین سرعتی که وسیله نقلیه به سرعت 218.71 کیلومتر در ساعت در یک بخش مستقیم 346 متری در سالن رویدادهای ExCeL لندن با لاستیک هانکوک به دست آورد، ثبت کرد. این راننده رکورد جدیدی در سرعت زمینی یک خودروی GEN3 به ثبت رساند که توسط شرکای فرمول E، هانکوک و SABIC و سایرین اصلاح شده بود.

یک خودروی مسابقه‌ای برقی فرمول E به نام GENBETA، رکورد جهانی سرعت را با بیش از 50 کیلومتر در ساعت شکست و به حداکثر سرعت بیش از 218 کیلومتر در ساعت در لندن رسید. GENBETA آنچه را که برای مسابقات قهرمانی جهانی فرمول E ABB FIA در آینده نزدیک ممکن خواهد بود به نمایش می گذارد.

عنوان رسمی رکوردهای جهانی گینس توسط راننده جیک هیوز از تیم فرمول E NEOM مک لارن که با رقیبی در مسابقات قهرمانی جهانی فرمول E ABB FIA، راننده تیم ماهیندرا ریسینگ، لوکاس دی گراسی، رقابت کرد، به دست آمد تا رکورد سریع ترین سرعت به دست آمده را ثبت کند.

خودروی GENBETA که توسط FIA و Formula E طراحی شده است، توسط هر دو راننده برای ثبت رکورد جهانی جدید، دارای طیف وسیعی از تغییرات است تا به طور موثری مشخصات خودروی مسابقه‌ای GEN3 را بازگو کند. GEN3 که در این فصل در فرمول E معرفی شد، سریع‌ترین، سبک‌ترین، قدرتمندترین و کارآمدترین خودروی مسابقه‌ای الکتریکی است که تاکنون ساخته شده است. با حداکثر سرعت بیش از 322 کیلومتر در ساعت، GEN3 توسط 11 تیم و 22 راننده در مسابقات جهانی ABB FIA Formula E استفاده می شود.

لاستیک هانکوک به عنوان شریک رسمی تایرهای قهرمانی جهانی فرمول E ABB FIA، نقش اساسی در دستیابی به رکورد جدید داشت. تایر توسعه هانکوک  iON Raceمورد استفاده به طور خاص برای تلاش برای رکورد اصلاح شد. یک ترکیب نرم‌تر این امکان را فراهم می‌آورد که گرما را به تایر توسعه iON Race Formula E وارد کند و حتی سریع‌تر از لاستیک مورد استفاده در مسابقات جهانی فرمول E به دمای کار مطلوب برسد.

مانفرد سندبیکلر، مدیر ورزش موتوری هانکوک، گفت: ترکیب اصلاح‌شده به تایر اجازه می‌دهد تا چسبندگی زیادی به سرعت ایجاد کند، که یکی از کلیدهای این موفقیت بود.



منبع: https://www.hankooktire-mediacenter.com/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0